2012. május 25., péntek

LUMINA 7 - BULI ELŐTTI POSZT


Tegnap ezt a felvetést találtam a Magyar Szerepjátékosok Közössége fészbukos csoportban: "Járok szerepjáték klubba, ahol számomra a jó hangulathoz fontos..."

Lehetséges választási lehetőségek ITT! Miután kitöltöttem és elolvastam az előttem szólók írásait úgy gondoltam, hogy néhány mondatot én is odafirkantok. Mivel ma fogjuk ünnepelni a klub 7. születésnapját (nagy bánatomra sokkal szűkebb körben, mint kellene), így gondoltam, hogy itt is megosztom:

"Azt hiszem, hogy az országban mi vagyunk az egyik olyan különleges helyzetben lévő csoport, akik több mint 7 éve ugyanott "klubozhat". No, persze nem volt "ingyen"! Megdolgoztunk a különleges helyzetükért. Sok civil munka az egyik oldalon, kitűnő klubterem a másikon. Az önkormányzat és a JFSZ-i Művelődési Ház mindig számíthat ránk! (Pakolás, karbantartás, szemétszedés, szerevezés...) Cserébe olyan klubtermet alakítottunk, ahol, az adományokból összegyűlt minden fontos. Akár 3-4 party is elfér, még ha szűkösen is. Az általunk kidekorált hangulatos teremben, van bent 3 szg., plazma TV, mikró, kávéfőző, asztalok - székek, egy páncélszekrény, kis házi könyvtár szabályrendszerekkel és regényekkel, prezentációs tábla a kalandokhoz... Mielőtt arra gondolnátok, hogy mi a f.szt dicsekszem, gyorsan ideírom, hogy mindezt azért szemléltetem, hogy megértsétek nekünk mi a klubforma. Szerintem a szerepjáték klubok, akkor lesznek sikeresebbek, ha nem csak ez köti össze az odalátogatókat. Kell más kohéziós erő is. Olyan, ami miatt akkor is szívesen bejönnek, ha csak egy filmet, vagy egy kártyapartit bonyolítanak. Tehát inkább egy ifjúsági klub. Ha a fenntartóknak eleget bizonyít az ember, akkor elérheti, hogy szabad bejárást kap, így a nyitva tartás nem korlátozódik heti/1-2 napra. Nekünk inkább egy közösségi tér, ahol találkozhatunk! (2011-ben volt olyan tag, aki 365 napból több mint 250 napot volt bent.) Ráadásul a csapat csak egy része van helyben, a többi utazik, hogy ott lehessen! Az is biztos, hogy programokkal is fel kell dobni az életet olykor. Erre kiválóak a házi versenyek (még az 1-2 fősek is). Mi most éppen egy ilyen zárkózottabb évet élünk, amikor csapat építése, a saját élmények megszerzése a lényeg."

Nos, néha magunknak is jó tisztában lenni az eddig elért eredményekkel, amikor sikertelennek érezzük magunkat! Ma viszont sikeresnek kell, mert több mint 7 éve létezünk! A puszta tény is siker, nem csak az amit letettünk az asztalra. Én hiszem, hogy egyre több és jobb dolgot fogunk elérni! Itt a gyerekeknek kitalált 3+1 kalandpróba, jönnek a civileknek szánt kamara larpok, a steampunk western stílus... és, a 2013-as M.A.G.U.S. FANTASY LUMINA LARP, a maga újdonságaival. Néhányan újra tele vagyunk ötletekkel, célokkal, érdeklődéssel és tettre kész energiával! 


Aki akar csatlakozzon, aki nem az tudja meg, hogy az újra beindult lumina gépezet akkor is elér a célig, ha csak néhány csavar tartja! Mert az a néhány... a legerősebb!

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK MAGUNKNAK A SORFORDÍTÓ 7. JUBILEUMRA! 

Erdei Gábor
(Agnus con Cidian)
elnök, LCK



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése