2017. június 25., vasárnap

A III. FARKASODÚ TALÁLKOZÓN JÁRT A LUMINA CORNU

Üdvözlök mindenkit! E hónap tízedik napján, a Lumina Cornu Klub tiszteletét tette a III. Farkasodú találkozón! Elmondhatnám, hány csapat jött össze, milyen eredmények születtek, milyen nagyszerű volt a szervezés, de azt hiszem mindezt nálam jobban monda el Magyar Gergely kalandmester társam! 



Én inkább másról beszélek. Először is szeretném kiemelni, hogy remekül éreztem magam, ami nagyban köszönhető csapatomnak a Vérben Járóknak.  Örömmel fogadom és vállalom a jövőben is a Farkasodú fölkéréseit!
A II. találkozón sajnos nem tudtam ott lenni ezért is - és mert szívesen mesélek- vállaltam el a III.-ra a fölkérést.  A Luminából ismét csatlakozott Ocskó – Sós Csaba, mint kalandmester és Pál Péter a Koczka Nándi, Pálné Anett alkotta kis csapatával! Mind fölkészültünk a kalandból, fölvettük a kapcsolatot a leendő csapatainkkal. Ám, mint mindig, most is közbeszóltak az istenek! Két nappal a találkozó előtt az egyik KM sajnálattal lemondta a részvételt! Mondanom sem kell, ez egy szervezői rémálom! Na de a Farkasodús srácok nem hazudtolták meg a nevüket! Farkashoz méltó problémamegoldó képességről tettek bizonyságot!


Nagy Zsolt megkeresett, tudunk-e segíteni. Megmondom őszintén hirtelen nem tudtam mit válaszoljak. Leginkább nem akartam rögtön nemet mondani. „ Megkérdezem a Csapatot!”
A Csapat most sem hagyott cserben! Pál Peti bevállalta és remekül helyt állt!
Miért is mondtam el mindezt? Mert úgy gondolom, ennek természetesnek kellene, hogy legyen! Segíteni egymást csapaton belül és csapatok között egyaránt, ebben az egyre csak szűkülő kis közösségben!



Szóval a játék és a verseny remek volt a szomszédvári találkozón. Azt kívánom, legyen még sok élményt adó Farkasodú találkozó és még több sikeres együttműködés!                                                                                                                
Tisztelettel: Radics Félix, klubvezető, Lumina Cornu Klub

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése