2013. január 9., szerda

A TAGSÁG | INTERJÚSOROZAT | NAGY LÁSZLÓ


TAGSÁG: Tagjainkról szóló cikksorozat, mely bemutatja őket. Innen megtudjuk, hogy mit gondolnak a klubról és az itt töltött évekről, barátságról, játékról, közös munkáról, gondokról, mélypontokról, sikerekről.
_________________________________________________________________________________


Szia klubtag! 
Bemutatkoznál röviden? Csak 1-2 mondat, amit fontosnak tartasz…

Sziasztok! Nagy Lászlónak hívnak, 21 éves vagyok és 2012. júliusában végeztem a BKF-en.

Mióta vagy a klub tagja?

2005. január 30. Egy köztes fél évet leszámítva egészen a klub megalapulásától a klub tagja vagyok.

Miért léptél be? Mikor kerültél közelebbi ismeretségben a szerepjátékkal? Vagy ez egybe esett a klubtagsággal?

Pár alkalmat játszottam azelőtt mielőtt kezdetét vette a klub.

Megszeretted a szerepjátékot? Miért? Mire tanított?

Igen, rendkívül megszerettem. Volt olyan időszak, amikor a hobbijaim éllovasa volt. Az okát azzal indokolnám,hogy olyan világot tár a képzeletünk elé, ami napjainkhoz képest rendkívüli és az emberek többségének bizony hihetetlen is. Olyan részletesen kidolgozott fikció ez, ami azt akarja elhitetni velem, hogy miért is ne létezhetne valahol az univerzumban?
A szerepjáték engem arra tanított, hogyan érezhetem jól magam úgy, hogy saját büszkeségemet és makacsságomat teszem félre.

Milyen játékos mintákat láttál a klubban? Érdemes volt elfigyelni a tapasztaltabb játékosok stílusát?

Véleményem szerint a klub összes tagja igazolná, hogy a társaságunkon belül majdnem minden játékos minta megtalálható. Nem hiszem, hogy érdemes elfigyelni más játékosok stílusát. Tanulni ugyan lehet belőle és ezzel együtt fejlődni is, de akkor elveszítjük a saját egyediségünket.

Milyennek találod az eltelt 7 évet?

Kaptunk és adtunk jót is rosszat is… Én tanulságosnak mondanám az elmúlt 7 évet.

Kiléptél már a klubból? Ha igen miért?

Kényszerből hagytam ki kb. fél évet. Nem voltam hasznos tagja a közösségnek.

Mikor léptél vissza? Miért?

Nem emlékszem rá, hogy pontosan mikor léphettem vissza. Abban az időszakban második otthonomként tekintettem a klubteremre. Olyan élményektől kellett megválnom, ami pótolhatatlan volt számomra, így „bármit” megtettem volna azért, hogy visszalépjek.

Mennyire tiszteled a vezetőket? Mit gondolsz róluk?

Teljes mértékben tisztelem őket, azért amit tettek és tesznek a klubért.  Szeretném, ha egyszer majd elmondhatnám ugyanezt magamról is.

Milyennek találod a csoport fejlődését? Milyen szakaszai voltak a klubnak? Mit értünk el?

Nem mondhatnám lineáris fejlődésnek a mögöttünk levő éveket, de remélem, 2013 változtat rajta. Úgy gondolom, hogy ahhoz képest ahonnan indultunk és amit átéltünk, nagyon sok mindent elértünk. Soha nem szabad megelégedni azzal, amink van és amit tudunk.

CSAK JÁTÉK – JÁTÉK ÉS SZERVEZÉS – FŐKÉNT SZERVEZÉS 
Melyiket választod a háromból és miért?

Játék és szervezés
A döntésem azért erre esett mert ugyanannyira szeretek játszani is és szervezni is egyaránt. Ha valamivel dolgoztam és lehetőségem akad kipróbálni, akkor ki más tudná megmondani hogyan sikerült.

Mennyire fontos ez a közösség az életedben? Mit adott? Mit vett el?

Ez az a közösség ami majdhogynem létfontosságú szerepet tölt be az életemben. Nagyon szeretem ezt a társaságot és nagyon örülnék ha több időnk jutna egymásra. Mi többnyire tudjuk, hogy egy-egy 5-6 órás beszélgetés fordulópontokat jelentettek az életünkben és ezt igen is egymásnak köszönhetjük. Kölcsönösen segítünk helyes útra terelni egymást.

Hová helyeznéd el magad közösségünkben? (Nem ranglétráról van szó!)

Nem tartozom azon tagok közé, akik nélkül képtelen lenne tovább működtetni a klubot de úgy gondolom azok közé igen akik hiányoznának onnan.

Mit gondolsz a rendezvényeinkről? (Asztali Torna – Lumina LARP – Történelmi Emléknap – Bulik…)

Ezeken a rendezvényeken nagyon nagy százalékban vettem részt és a szervezésben is volt szerepem. Vegyes gondolataim vannak ezekről ugyanis jóból és rosszból is jutott egyaránt. Én kivétel nélkül jól éreztem magam minden egyes rendelvényünkön függetlenül attól, hogy az hogy sikerült.

Melyik, volt a legemlékezetesebb, vagy legmeghatározóbb élményed a közösségben, vagy a rendezvényeken? 

Rengeteg ilyet tudnék mondani de talán a 2008-as Lumina Live. Ez volt a legemlékezetesebb tábor számomra és egyben az, amin a legjobban éreztem magam.

Sokat jársz a klubterembe? Hogy érzed ott magad? Milyen a légkör?

Az elmúlt években sokat jártam és mindig jól éreztem magam.

Mire lennél képes a csapat összetartásáért?

Szinte „bármire”, amit meg tudok tenni.

Meddig szeretnél a klubtag maradni? 

Mindaddig, amíg összetartunk és megmarad a mostani erős mag.

Milyen jövőképet képzelsz el a LC számára?

Rosszat semmiképp! Sikerekben gazdag jövőt, ami talán túlnyúlhatna Magyarországon is…

Kimaradt még valami? Írd ide, vagy összegezd a gondolataidat!

Az interjú kérdései jók és részletesek is. Átfogó képet adnak egy-egy személyről, de kevés ahhoz, hogy megismerjenek minket. Aki sűrűbben jár rendezvényeinkre és találkozik velünk, annak jut mindig egy szelet, a mi nagy Lumina Cornu tortánkból. J

AcC és Nagy László

A cikk 2012-ben készült. Lacó abban esztendőben a 2011-es teljesítménye alapján kiérdemelte a KLUBBÉRT DÍJ 2012-es elismerést! Munkájával, fegyelmével és teljesítményével máig a kemény mag alapembere! Köszönjük neki!

AcC és AY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése