2012. június 12., kedd

A TAGSÁG | INTERJÚSOROZAT | LAKATOS ZOLTÁN



TAGSÁG: Tagjainkról szóló cikksorozat, mely bemutatja őket. Innen megtudjuk, hogy mit gondolnak a klubról és az itt töltött évekről, barátságról, játékról, közös munkáról, gondokról, mélypontokról, sikerekről.
_________________________________________________________________________________

Szia klubtag!
Bemutatkoznál röviden?

Lakatos Zoltán vagyok, 22 éves, informatikus.

Mióta vagy a klub tagja?

A kezdetek óta (2005) a klub tagja vagyok.

Miért léptél be?

Mivel sok barátom belépett. Alig pár hétre hogy megalakult a klub csak az élményeiket hallgattam, így én sem lóghattam ki a sorból.


Mikor kerültél közelebbi ismeretségben a szerepjátékkal? Vagy ez egybe esett a klubtagsággal?

Minden akkori új tagnak az első feladata volt kitanulni a szerepjátszást, akkor én még (14 évesen) nem mindent értettem elsőnek úgy, ahogy mások sem, de a tapasztaltabbak gyorsan segítettek belejönni a dolgokba.

Megszeretted a szerepjátékot? Miért? Mire tanított?

Persze nagyon megszerettem, főképpen a sok közös élmény miatt, melyekre még ma is emlékszünk. Rengeteg dolgot tanított, mint pl.: emberségesség, fejlődött a szókincsem és a problémamegoldó képességem.

Milyen játékos mintákat láttál a klubban? Érdemes volt elfigyelni a tapasztaltabb játékosok stílusát?

Érdemes volt! Igen! De az a legjobb, ha mindenkinek önálló dolgok vértezik fel a karakterét ettől lesz majd igazán egyéniség és élvezetes a játék is.



Milyennek találod az eltelt 7 évet?

Az eltelt hét év alatt sok minden megtörtént már a klubbal. Mindenféleképpen nagydolog ez, hogy hét évig itt lehettünk és egyre nagyobb hírnévre tehettünk szert az évek során. Szerintem nem sok évben unatkozott a klub. Gábor (Agnus atya) ötletei nem hagyták soha pihenni a munkás kezeket, így az elmúlt hét évben mindig dolgoztunk valami projekten és mindig a legjobbat hoztuk ki magunkból minden rendezvényen. Azért, jó visszanézni, hogy ezt MI mind megtettük !!!

Kiléptél már a klubból? Ha igen miért?

Igen! Léptem már ki, nem is egyszer, de az okait nem kívánom megosztani.

Mikor léptél vissza? Miért?

Nyilván visszaléptem, legutóbb 2008 végén, ha jól emlékszem. Rendbejöttek a dolgaim és egy luminás rendezvényen megbeszéltem a vezetőkkel a problémáimat és a társaság miatt visszaléptem.

Mennyire tiszteled a vezetőket? Mit gondolsz róluk?

Tisztelem őket amennyire kell! Se jobban, se kevésbé. Nem feltétlen vezetők a számomra, hanem jó barátok. Ha viszont arra kerül a sor, akkor nyilván elfogadja mindenki a vezetők döntéseit, tanácsait, illetve utasításait és így, mindenki tudja, hogy kinek mi a dolga.

Milyennek találod a csoport fejlődését? Milyen szakaszai voltak a klubnak? Mit értünk el?

A csoport fejlődése kimondottan jó volt, de egy sinus függvénnyel írhatnám le annyi mélypontunk volt. Valahogy, azért mi mindig kijöttünk belőle. Most pedig várunk az újabb nagy alkalomra a steampunk western kamarára, ami remélhetőleg egy kis fellendülést hoz felénk. Rengeteg szakaszra lehetne osztani a klub eddigi életét, voltak, akik kiléptek majd visszajöttek, olyan is volt aki nem jött vissza. Amit elértünk az nem kevesebb, mint rengeteg ember barátsága szerte az országból, na meg van GÓLEMÜNK! :D :D

CSAK JÁTÉK – JÁTÉK ÉS SZERVEZÉS – FŐKÉNT SZERVEZÉS
Melyiket választod a háromból és miért?



Játék és Szervezés! Mindkettő kell! Hogy ne kavarodj el a munkában pihenned is kell, hogy dolgozhass tovább!

Mennyire fontos ez a közösség az életedben? Mit adott? Mit vett el?

Nagyon fontos számomra ez a közösség! Nekem itt vannak a barátaim és itt tudom magam felhőtlenül jó érezni, akár munkáról van szó, akár játékról, akár csak bemegyünk, mert nincs dolgunk. Venni nem vett el soha, csak adott számomra!

Hová helyeznéd el magad közösségünkben?

Nem tudok szavak találni ide… A többiektől nem vagyok jobb. Egyik korombeli tagtól sem, de talán egy jó kőművesnek mondanám magam, aki segít építeni a klub falait hogy azok erősen álljanak.


Mit gondolsz a rendezvényeinkről? (Asztali Torna – Lumina LARP – Történelmi Emléknap – Bulik…)  

Szerintem nem sok olyan rendezvény van, ami ne lett volna jó, talán nem mindig jöttek el annyian ahány főt vártunk.

Melyik, volt a legemlékezetesebb, vagy legmeghatározóbb élményed a közösségben, vagy a rendezvényeken?

Számomra az év végi buli illetve az asztali tornák adták eddig a legjobb élményeket.

Sokat jársz a klubterembe? Hogy érzed ott magad? Milyen a légkör?

Igen! Ha időm adja, akkor a klubterem falain belül vagyok. Mindig jó a légköre, mert az ember barátokkal van. Sokat hülyéskedünk és sokat játszunk.  

Mire lennél képes a csapat összetartásáért?

Próbálkozunk, hogy mindig összetartó legyen a csapat, de sajnos van bomlasztó erő ebben a klubban is… Persze nem nagymértékű. Sok mindenre képes vagyok a csapatért, ha látom, hogy van értelme a dolgoknak.

Meddig szeretnél a klubtag maradni?

Amíg van klub, addig a klub tagjának akarom tudni magam!

Milyen jövőképet képzelsz el a LC számára?

A jövőképem az hogy jobban helyt adunk új más dolgoknak is , mint pl.: a steampunk… és még sok más. Szeretném, ha újra nagy eredményeket érne el a klub, mert hét év alapjára már lehet építeni!

Kimaradt még valami? Írd ide, vagy összegezd a gondolataidat!
-------


Köszönöm a válaszaidat!


AcC és Lakatos Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése