2023. április 1., szombat

VISZLÁT LUMINA CORNU - RADICS FÉLIX ELKÖSZÖN

 


Nem szoktam bőbeszédű lenni, így most sem teszem. Bizonyára többen észrevették, hogy az elmúlt hónapokban háttérbe vonultam. Ez tudatos volt. Több dolog van ennek háttérben. A klub vezetés kettős motorja jó ideje döcög. Lassan kibékíthetetlen ellentétek alakultak ki, amit a sűrűsödő feladatok és az újabb országos figyelem ismét felszínre hozott. Mielőtt ez tovább bonyolódna, úgy döntöttem, hogy kilépek a részben általam alapított Lumina Cornu Klubból. Mindig fontos lesz számomra ez a közösség, de fontosabb a nyugalmam és az itt kötött baráti kapcsolatok megőrzése, mint az összetartás miatti belső feszültségek. Mindig őszinték voltunk egymáshoz, követőinkhez, ezért köszönök el tőletek ezen a platformon. Ha az élet úgy hozza, akkor még lehet itt-ott találkozunk, de már nem a Lumina Cornu égisze alatt. Játszatok sokat és dolgozzatok a luminásokkal a szerepjáték népszerűsítéséért. Én elfáradtam. Minden jót mindenkinek! – Aspin el.

Radics Félix, alapító, LCK

.

.

.

.

.

.

Ui.: Végül úgy döntöttem, hogy mégsem lépek ki. Bolondos ez az április! Úgy változik az ember véleménye, mint az időjárás. Még jó, hogy nem hagyom el a barátaimat, akikkel 18 éve fáradozunk, hogy kedvelt hobbinkkal minél több embert szórakoztathassunk és juttassunk élményhez! Ebben a klubban benne van 2 évtized közösségi munkája, melyre nagyon büszke vagyok! Gyertek és támogassatok minket, hogy közösen folytassuk, mert játszani jó és együtt még jobb! 


#viccvót #áprilisbolondja #foreverfriends #lck #luminacornu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése