2013. január 30., szerda

NYOLC (8) – EGY SZÁM ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

Valahogy mindig vonzódtam a nyolcas (8) számhoz. Nyilván, mint mindenki én is kötöm valamihez, az egyszerű, hétköznapi dolgokat. Nem szeretem a teát és a pisztáciát, utálom a Csaba nevet, de szeretem a nyolcast. Nyolcadikán születtem, 81’-ben, lenyűgöz a szám szimmetriája és lefektetve a végtelent jelképezi. Ennyi nekem elég, hogy különlegesebb legyen, mint mondjuk egy hatos.

Talán ezért van, hogy annyira vártam/várom ezt az esztendőt. Ma 8 esztendeje, hogy néhány lelkes, és sokkal fiatalabb ifjú, több hetes szervezés és ötletelés után megalapította a LUMINA CORNU SZEREPJÁTÉK KLUBOT. Csak halvány fogalmunk volt róla, hogy mire vállalkoztunk, de nem voltunk célok és tervek híján. 3 hónapnyi programot kellett összeszedni, hiszen ennyi volt a türelmi időnk…

8 év távlatából, megmosolyogtat, az az izgalom, ami akkoriban bennünk/bennem volt. Ez persze, olykor előtör a sok-sok megszerzett közös emlék alkotta erős fal mögül. Az emlékek, melyekre egyre sűrűbben és egyre szentimentálisabban emlékszünk…

Azért a legélénkebben a 2012-es esztendő él bennem. Nyilván annak a legfrissebbek az élményei. Mert voltak élményei! Sikerült megújulni, sikerült más területeken sikert elérni, szóval a csapat ismét fejlődni tudott. Ez a legfontosabb!

Nem a beragadt mechanizmusokkal kezdtünk foglalkozni, hanem új dolgokkal. 3+1 Kalandpróba gyermekeknek, LARP népszerűsítés nagyobbaknak, Kamara LARP a kísérleti szerepjátékért, más játékok látogatása. Ezek jó utak, ezek követendő utak.

Nos, jó évünk volt tavaly és remélem, hogy az idei még fantasztikusabbnak ígérkezik. Munka az lesz… sok… szervezésben, kivitelezésben nem lesz hiány, de remélem, hogy végtelen lelkesedéssel csináljuk végig, ezt az esztendőt is!

BOLDOG 8. SZÜLETÉSNAPOT LUMINA CORNU!  

Ja! Majd elfelejtettem! Szombaton ünneplünk! Aki jön, hozzon sütit! :P 

AcC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése